Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

IKEA Manland: ένας πραγματικός παιδότοπος για.. Άντρες!


Αδυνατώ να καταλάβω τι το ενδιαφέρον βρίσκουν οι γυναίκες στο να κάνουν βόλτες με τις ώρες μέσα στα μαγαζιά αναζητώντας διάφορα αντικείμενα για να αγοράσουν. Αντίστοιχα, οι γυναίκες δεν μπορούν να καταλάβουν πόσο ενδιαφέρον είναι να κάθεσαι κολλημένος μπροστά σε μία οθόνη και να παίζεις Pro με τους φίλους σου. Πιθανότατα, κανένα από τα δύο “στρατόπεδα” δεν θα συνειδητοποιήσει πλήρως την άποψη του άλλου και απλά θα την δέχεται. Αυτό το έχουν καταλάβει και τα IKEA που δημιούργησαν, εντός του καταστήματος, έναν.. παιδότοπο για άντρες!


Xbox360 με games, επιτραπέζιο ποδοσφαιράκι (fussball), pinball, δωρεάν hot-dogs και μπάλα στην τηλεόραση. Και το κυριότερο; Χωρίς γυναίκες να λένε “Έλα, άλλαξε κανάλι, αρχίζει το Sex and the City”. Οπότε, όλοι είναι χαρούμενοι καθώς οι άντρες ασχολούνται με κάτι που τους αρέσει περισσότερο από το να ψάχνουν για πηρούνια, διακοσμητικά ή βιβλιοθήκες ενώ οι γυναίκες μπορούν να κάνουν ανενόχλητες τα ψώνια τους χωρίς να τους λέει κανένας “Αργούμε; Σε 20 λεπτά αρχίζει το ματς”. Αν υπάρχει κάτι δυσάρεστο στο Manland, όπως ονομάστηκε ο συγκεκριμένος χώρος, τότε αυτό είναι το beeper που δίνεται σε κάθε γυναίκα μόλις.. αφήσει τον άντρα της για να της υπενθυμίσει ότι θα πρέπει να τον παραλάβει πάλι σε μισή ώρα.

Εν κατακλείδι, πρόκειται για μία ιδιαίτερα έξυπνη και αποτελεσματική διαφημιστική (?) ιδέα καθώς βελτιώνει το experience εντός του καταστήματος και για τα 2 φύλα αφού το κάθε φύλλο επιλέγει τον τρόπο που θα περάσει τον χρόνο του.. Δυστυχώς, η συγκεκριμένη ενέργεια έγινε στο Sydney της Αυστραλίας αλλά δεν μπορώ να αποκλείσω το ενδεχόμενο να δούμε παρόμοιες ενέργειες και στην χώρα μας.. Εξάλλου, τα IKEA έχουν αποδείξει πολλές φορές ότι το τμήμα marketing τους αποτελεί σημείο αναφοράς για τις πρωτοποριακές και out of the box campaigns που έχει δημιουργήσει κατά καιρούς. Όπως οι ανθρώπινες μαριονέτες IKEA..




via

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου